اخر أخبار مصر ** أخبار العالم العربى ** أخبار الرياضة

( محمـــــــــــــــــــود غــــالـــــــى )

تسجيل الدخول

تسجيل الدخول بمدونات بلوجر


تــــــــــــابـــع اعمـــــــــــــــــــالــــــــى

باب دخول الادارة

من شاهد اعمالى

.

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

.

..
الأحد، 10 مايو 2015




انا بسطنع وانما الزوق والرقة من طبعك

انما انا بحاول من رقتك لزم الحجر يتكلام

والطفل فى المهد يشعر والنجوم فى السما تلالى

وحشتينى ومشتاق ليكى بس الدنيا طبعها تفرق

ولزم احنا نقرب والنفس لزم نتنفسو عشان نعيش

ومع الهوا نتنفس شوية حب وحنين عشان يكون للحياة معنا

ولا الفقير حرا م علية يحس ويتكلام

ويعيش الحياة مع ال عيشنها مبسوطين

سالونى من هو الفقير

الفقير هو ال عاش حياتة بلا معنا ومن غير حب

نس فى حياتة انو يعشق كل جميل

قولت ممكن اكون فقير لكن شاعر وحاسس

بلى فى القلوب وقلبى ينبض بالحياة اكتر

قالو انتى غنى جدا

قلت الغنى غنى المشاعر مش فلوس ومال وجاة

ولا سلطان ولا جمال

قالو لى واية حكاية الجمال معاك

قلت لهم يالى انتى غاوى الجمال روح القبر بس

وشوف واطلع تلاقى الجمال انتها والعضم صار مكشوف والوجة ال كان زى القمر صبح لونة مخطوف ومتغير

عمرى ما كنت فى يوم شاعر ولا حاسس بالمشاعر

لكن قلبى الله يجزية تعبنى وخلنى ابوح بالى تعبنى فى الدنيا همك هو همى نفسى فى لحظة حب صافية

وعشق بجنون حتى لو كانت سرقة من حضن الزمن

اعيشة مع شخصى يقدر ويفهم وما يضحك على ولا يتهمنى بالعيب ولا يقولو على مجزوب

لية يازمن اشمعنى انا ال حاسس بالكلام دة بس

من دون البشر لية بحس ان الناس عايشة وخلاص

انا لست قيس ولا روميو ولا يمكن اكون عنتر

لية حبيبى انتى مش منهم ديما حزينة

التعليقات
0 التعليقات

0 التعليقات:

استمع الى القران الكريم

المشاركات الشائعة

من اعمالى